14. 12. 2007

Jak obalit prsa do mléčné hmoty?

1) 3 korpusy si naskládáme na sebe a vyřízneme do požadovaného tvaru. Ze 4 korpusu si vykrojíme 6 koleček, 2 velká, 2 střední a 2 malá. Ty taky přilepíme a promažeme krémem. 2) Tady jsem už hodně přeskočila postup, ale jiné foto bohužel nemám... takže když máme poskládány všechny korpusy, celý dortík obmažeme krémem, hlavně prsa, aby byla krásně kulatá a pak potáhneme marcipánem. Marcipán jsem vyválela na obrovský plát. (Válela jsem ho na zemi - samo, že přes sáček :-), protože máme malý stůl). Placka byla velká víc jak metr na metr, už si přesně nepamatuji kolik měřila... Pak jsem jí na dort položila, za asistence přítele, samotné by mi to asi nešlo a vytvarovala. Jenže mi to kolem prsíček všelijak odstávalo a pak i praskalo, že jsem musela dělat marcipán znovu a ještě jednou potáhnout samotné prsa a zamaskovat mezery. Příště bych už na to šla jinak... nejdřív bych poskládala promazané korpusy, ty pak obalila do marcipánů a na ten marcipán bych zas naskládala zbylé 2 kopce a pak do marcipánu obalila už jen je.
3) Původně jsem chtěla dort udělat tak, že prsa budou víc odhalená. Jenže díky těm záhybům, které už mi nešly zamaskovat, jsem musela nastříkat podprsenku. Nešly zamaskovat proto, že jsem si s tím obalováním hrála víc jak hodinu a za tu dobu mi marcipán už kvalitně ztvrdl.
4) Tady to vypadá docela hezky. Ještě dozdobit.
5) Je hotovo, ale 40-ti stupňové vedro v kuchyni pomalu dělá své... vnady se začínají odhalovat, ramínka padají a já zuřím... :-). Dort je moc velký a podnos pod ním ještě větší, do ledničky se nevleze... Základní chyba! Jak jsem mohla zapomenout? Nejdřív jsem měla vyzkoušet zda se vleze podnos do lednice. No jo no, příště budu vědět... :-)
6) Rychle plácám ramínka zpátky na své místo. Nejdřív jedno, pak druhé, mezitím mi to první zase sjede... Krém už došel, jak jsem věčně lepila zvniklé dírky v podprsence, takže na ramínka už nebyl náhradní. Při patlání ramínek ještě obřezávám podnos a zkouším dort rvát do lednice.



7) Povedlo se !!! Dort je v lednici, ale vypadá jak po náletu... :-) Nicméně oslavenci prý chutnal... :-)